Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookies i politykę prywatności.

Akceptuję
Rozwiń menu

Korzystanie z infolinii podatkowej bezpieczniejsze

20 luty 2012

Od 1 czerwca br. rozmowy z osobami dzwoniącymi do Krajowej Informacji Podatkowej są nagrywane. Utrwalenie rozmowy zabezpiecza zarówno podatników, jak i pracowników udzielających odpowiedzi.

Nagrywanie rozmów klientów z infolinią jest powszechną praktyką stosowaną np. przez banki i firmy ubezpieczeniowe. Chroni to przed problemami powstałymi w wyniku mylnej interpretacji odpowiedzi przez klienta lub utraty jej aktualności w związku ze zmianami w prawie.

 

źródło: mf.gov.pl

4 dni temu
Użytkownik Krystian zarejestrował się w portalu.
3 tygodni temu
Użytkownik Agata zarejestrował się w portalu.