Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookies i politykę prywatności.

Akceptuję
Rozwiń menu

PIT-11 zmarłego pracownika powinien trafić do jego rodziny

13 czerwiec 2011

Do końca lutego pracodawca powinien wystawić PIT-11 także dla pracowników, którzy zmarli w trakcie roku 2010.

Taki PIT powinien trafić do rodziny pracownika. wystawić PIT-11 również dla pracowników, którzy zmarli w trakcie 2010 r. Płatnicy mieli obowiązek wystawienia informacji PIT-11 za 2010 r. do 28 lutego 2011 r. Jeśli tego nie zrobili to powinni dopełnić tego obowiązku jak najszybciej. W przypadku zmarłego podatnika PIT-11 musi trafić do jego  rodziny i właściwego dla niego urzędu skarbowego.

W PIT-11 zmarłego pracownika, powinna być wskazana osoba, która otrzymała niewypłacone wcześniej wynagrodzenie, które nie podlega obciążeniom składkami ZUS.

źródło: mf.gov.pl

3 dni temu
Użytkownik Rafał Koczyw zaktualizował swój profil.
12 dni temu
Użytkownik Krystian zarejestrował się w portalu.
4 tygodni temu
Użytkownik Agata zarejestrował się w portalu.