Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookies i politykę prywatności.

Akceptuję
Rozwiń menu

Prawnik w sieci

9 marzec 2013

W sieci zaczyna pojawiać się coraz więcej blogów prawniczych. To właśnie poprzez bloga młody prawnik, na początku swej kariery może świetnie się zareklamować. Ostatnimi czasy, blogów prawniczych w sieci pojawiło się multum. Dlaczego?

 

Oto kilka powodów. Po pierwsze rynek prawniczy, kancelaryjny, jest przesycony, w związku z czym blog jest rewelacyjnym środkiem reklamowym a ponadto dobrze widzianym jako kolejny atut w CV. W zasadzie prawnik może być wychwycony nie poprzez atrakcyjne czy konkurencyjne CV a właśnie przez bloga. Można to określić reklamą w internecie i to darmową. Założenie bloga bowiem trwa kilka minut. A udzielane na nim wszelkie porady można potraktować jako pro bono, w końcu usługi prawnicze do najtańszych nie należą a popyt na nie wzrasta.

Blog to świetny pomysł na podzielenie się swoją pasja, zamiłowaniem do różnych sfer. Podróże, kulinaria jak też prawo. Wszelkie opinie i komentarze tworzą charakter bloga a dla młodego prawnika stają się świetną okazją do uzyskania cennych wskazówek od starszych, bardziej doświadczonych kolegów.

Prawnicy są wszędzie – Facebook, Twitter, etc. To doskonały znak postępującego procesu przepływu informacji i usług.

„Kodeks etyki zawodowej radców prawnych nie zabrania tej formy działalności „ tłumaczy mec. Bobrowicz. Dodaje, że dozwolone jest informowanie o działalności kancelarii czy prawnika. Informacja musi jednak spełniać wymagania stawiane przez art. 25 kodeksu etyki. Musi być więc obiektywna, rzetelna, nie może wprowadzać w błąd. Nie można się też narzucać potencjalnym klientom.

 

7 dni temu
Użytkownik Dawid zarejestrował się w portalu.