Reklamy piwa w mediach tylko dla nocnych marków20 lipiec 2011
Trwają prace nad nowelą ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Główną zmianą ma być zakaz emisji reklam piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach przed godziną 23. oraz całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu m.in. na stadionach i stacjach paliw - to niektóre z propozycji trzech senackich komisji. Jeżeli projekt nowelizacji zostanie uchwalony to zakaz reklamowania piwa w mediach będzie obowiązywał w godzinach 6-23. Obecnie zakaz ten obowiązuje w godzinach 6-20. Ponadto zakazana ma być sprzedaż i spożywanie alkoholu m.in. na stadionach i stacjach paliw, jak i reklama piwa na billboardach. Za złamanie zakazu będzie groziła kara grzywny nawet do1 mln zł. źródło: sejm.gov.pl NAJNOWSZE
|
|