Ulotki Vision Express wprowadzały w błąd19 grudzień 2011
Ulotki informacyjne spółki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd – uznała Prezes UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych postanowień Zdaniem Prezes UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach. Zdaniem Prezes UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji. Przedsiębiorca niezgodnie z prawem ograniczył możliwość zgłaszania reklamacji wadliwych okularów. Zgodnie z informacjami Vision Express, konsument nie mógł reklamować określonych przez przedsiębiorcę usterek m.in. przebarwień szkieł. Tymczasem, zgodnie z prawem, konsument może składać reklamację dotyczącą wszystkich usterek kupionego produktu. Prezes UOKiK uznała, że przedsiębiorca wprowadził konsumentów w błąd. Vision Express zobowiązał się do zaniechania stosowania kwestionowanych postanowień i zmiany treści ulotki informacyjnej. Decyzja nie jest ostateczna, przysługuje od niej odwołanie do sądu. źródło: www.uokik.pl NAJNOWSZE
|
|