Wszystkie chwyty dozwolone?20 styczeń 2011
Reklama jest obecnie głównym narzędziem wywierania wpływu na klienta. Czy jednak jego stosowanie zawsze idzie w parze z poszanowaniem prawa? Na to i wiele innych pytań związanych z rynkiem mediów i reklamy poszukiwać będą odpowiedzi uczestnicy konferencji „Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy”, organizowanej w dniach 22-23 października 2010 przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Łódź na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Organizatorzy uzyskali patronat honorowy Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Partnerem merytorycznym konferencji jest kancelaria Grynhoff Woźny Wspólnicy.
W ciągu dwóch dni konferencji zaproszeni goście – praktycy i teoretycy prawa i reklamy – poruszać będą takie kwestie jak: nieuczciwa reklama w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, aspekty reklamy porównawczej, czy ochrona zbiorowych interesów konsumentów. Podczas Konferencji specjaliści opowiedzą także o zagadnieniach związanych z różnorodnymi rodzajami reklamy. W szczególności, omówione zostaną nowe metody, znajdujące coraz szersze zastosowanie w praktyce marketingowej.
NAJNOWSZE
|
|