Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookies i politykę prywatności.

Akceptuję
Rozwiń menu

Wszystko co powinieneś widzieć o infolinii konsumenckiej: 800 007 707

4 grudzień 2011

Bezpłatna Infolinia finansowana jest przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Infolinie jest czynna od  poniedziałku do piątku od 9.00 do  17.00 i jest przeznaczona tylko dla indywidualnych konsumentów.

Telefony odbierają prawnicy, którzy wskażą jak rozwiązać z prawnego punktu widzenia problem lub ewentualnie wskażą inną instytucję, która specjalizuje się w rozwiązywaniu takich problemów.

Jeżeli sprawa wymaga wyjaśnienia, interwencji, porady bezpośredniej, napisania wystąpienia do przedsiębiorcy lub podmiotu administracji na pewno prawnicy wskażą właściwą osobę z terenowego oddziału  Federacji Konsumentów, którzy przejrzą dokumenty, wyjaśnią je, napiszą pismo, w tym pismo procesowe.

źródło: www.federacja-konsumentow.org.pl

6 dni temu
Użytkownik Krystian zarejestrował się w portalu.
3 tygodni temu
Użytkownik Agata zarejestrował się w portalu.