Jak się zarejestrować?
Aby mieć dostęp do testów lub pakietów audioustaw zarejestruj się klikając tutaj. Wprowadź wymagane informacje i zweryfikuj konto. Kliknij w link weryfikujący znajduje się w wiadomości wysłanej na Twój adres email. W razie problemów skontaktuj się z nami.
Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować.
Po zarejestrowaniu otrzymałeś na swój adres email wiadomość z linkiem weryfikującym konto. Kliknij go i wprowadź adres email oraz hasło, aby się zalogować.
Możliwe, że program do obsługi poczty błędnie odczytał wiadomość z linkiem weryfikującym i automatycznie przeniósł ją do folderu kosz (SPAM). Sprawdź, czy tam nie znajduje się wiadomość od kontakt@arslege.pl.
Jak mogę usunąć moje konto?
Jeśli jesteś pewny, że chcesz usunąć swoje konto napisz do nas e-mail na adres: kontakt@arslege.pl. Zwróć uwagę, że konto i wprowadzone informacje zostaną nieodwracalnie usunięte!
Wykupiłem pakiet audioustaw, ale go nie dostałem.
Po dokonaniu płatności za wybrany pakiet audioustaw przejdź do zakładki MOJE ZAKUPY i kliknij w audioustawę, którą chcesz pobrać.
Zapisz audioustawę na dysku i rozpakuj ją. Audioustawa to zbiór plików mp3 spakowanych ZIP’em. Pliki można odtwarzać na komputerze lub urządzeniach przenośnych (smartfonach, tabletach odtwarzaczach mp3).
Jak rozwiązywać testy?
Aby rozwiązywać testy zaloguj się i wykup dostęp. W zakładce
TESTY wybierz test i kliknij ROZWIĄZUJ TEST. Ustal liczbę pytań i/lub zaznacz opcję LOSUJ NIE ROZWIĄZYWANE DOTYCHCZAS PYTANIA. Kliknij DALEJ i wybierz tryb rozwiązywania testu. Rozpocznij test.
Zapłaciłem za testy, lecz wciąż nie mam dostępu.
Po otrzymaniu potwierdzenia o dokonaniu płatności zaloguj się i przejdź do zakładki TESTY by zacząć rozwiązywać testy. Jeśli możesz rozwiązywać testy wyłącznie w trybie demo (po drugim pytaniu pojawia się monit o dokonanie płatności) oznacza to, że system DOTPAY nie zaksięgował wpłaty.
Wyślij nam potwierdzenie dokonania płatności w formie: PDF’a, skanu lub zdjęcia, a my uruchomimy Ci dostęp bez czekania na zaksięgowanie.